A0:  رمز پیروزی و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی در استقامت مردم است

مطالب مربوط

رمز پیروزی و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی در استقامت مردم است

یر سرتیپ دوم تقی خانی با بیان اینکه ملت ایران در برابر تمام مشکلات، حملات، تهدیدها و تحریم هایی که صورت گرفته است، تمام قامت ایستاده اند و باید دست این ملت را بوسید گفت: رمز پیروزی و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی در استقامت مردم است

امیر سرتیپ دوم «شاهین تقی خانی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت ایران مردمی از شریف ترین و بهترین افراد هستند. رمز پیروزی و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی در استقامت مردم است .
معوان فرهنگی و روابط عمومی ارتش خاطرنشان کرد: ملت ایران در برابر تمام مشکلات، حملات، تهدیدها و تحریم هایی که صورت گرفته است، تمام قامت ایستاده اند و باید دست این ملت را بوسید و من در برابر این همیت و بزرگواری همبستگی ملت ایران سر تعظیم فرود می آورم .
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش اگر روحیه می گیرد از مردم است. ارتش از روحیه بالا، همراهی و وحدت مردم انرژی خود را برای حرکت تامین می کند.
امیر تقی خانی اظهار کرد: قطعا این مردم موجب می شوند تا نیروهای مسلح نیز مقتدرانه در تمام میادین حضور یابند. نیروهای مسلح در مرزهای کشوری، هوا، دریا، شب و روز در مناطق بسیار دورافتاده و صعب العبور حضور دارند که شاید تصور این مناطق برای بسیاری از ما دشوار باشد. نیروهای مسلح در تمامی مناسبت ها و زمان های گوناگون مقاوم و مستحکم به دلگرمی همین مردم شبانه روز برای دفاع از این کشور سر از پا نمی شناسند و همیشه در میدان هستند./


تاریخ ارسال: چهار شنبه 22 بهمن 1398 ساعت: 1:52 |تعداد بازدید : 13 نویسنده :

دیدگاههای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

cache01last1592230448